| 
	Khaan után Meteor
	Nem vicc! Meteorral ugyanúgy lehet az első részben menni, mint Khaan-al, ráadásul nem fog leállni a levegőben (már ha érted miről beszélek), viszont nem könnyű Starshine-ból Meteort csinálni (Nekem pl: legalább 40x kellett újratelepíteni a játékot, mert nem értettem hol rontottam el.)
	1. Csinálsz egy biztonsági mentést a Datából, ha esetleg elszúrnál valamit, ne kelljen újratelepíteni.
	2. Csinálj egy Starshine és egy Meteor mappát (nem muszáj, de lényegesen könnyebb így) és bemásolsz minden Starshine fájlt, kivéve a .pxw és .sli végződésű fájlokat, mert ha azok eltűnnek, AZ EGÉSZ JÁTÉKOT TÖNKRETESZI!
  
  
	3. Megnyitod a Total Commandert és nyisd meg a Starshine mappát az egyik oldalon, míg a Meteor mappát a másikon.
	4. Töröld ki a következő fájlokat:
 Meteor_NoRider_Idle_01.san
 Meteor_NoRider_Idle_02.san
 Meteor.sme
 Starshine_Curse_Fall.san
  
	5. Most jön a neheze: Jelöld ki pl: a Starshine_Bonding.san fájlt, másold ki a nevét és illeszd be a Meteor_Bonding.san helyére. Ez azért kell, mert a számítógéped Meteor kinézetéről fogja azt hinni, hogy Starshine fájl.
	  
	Megjegyzés: lesz olyan hogyStarshine_Idle.san
 Starshine_Idle_01.san
 Starshine_Idle_02.san
 Meteor_Idle.san
 Meteor_Idle_02.san
 Meteor_Idle_03.san
 itt az Idle 01 lesz a 02 és a 02 a 03
   
	6. Másold át az összes Starshine fájlt a Meteor mappából vissza a játékba és - ha kérdi, írd felül. 
 7. Ha jól dolgoztál, ezt kapod:
	  ha nem ne keseredj el, csak próbáld újra! Sajnos, ahogy látod, van egy kis játékhiba (glitch) Meteor sörényével, de mivel még senki sem talált rá megoldást, úgy tűnik, így marad és szerintem tűrhető hiba! Sajnos a Starshine Legacy többi három részében lehetetlen más lóval menni, mert nincsenek meg a san és ssk fájlok.
 |